search

Stokin Soka Alien

Stokin Soka Alien

"Ehhhhh!!!! siapa cakap takbole bergaya kalau berstokin? Siapa cakap kalau pakai stokin tak bole pakai selipar?"

Meh sis nak bagitahu pasal satu Stoking Alien ni.

Stokin ni beribu jari macam kaki alien tu. So senang lah nanti nak masukkan jari masa pakai selipar tu. Material pun tak nipis dan tak jarang. Selesa gituuu.. Bila pakai tak nampak pelik pun, lawa je tau. Banyak warna bole pilih. Takdelah nanti orang cakap tak basuh stokin kannnn....

So lepasni tak payah nak bebel-bebel  cakap tak boleh nak pakai selipar sebab berstokin. Alasan je semua. Beli je stokin Soka Alien ni settle masalah.

Info Stokin Alien:

  • Kepanjangan 32-33 cm (Suku betis si pemakai)
  • Material Nylon Spandex
  • Mempunyai celahan ibu jari
  • Ada lebih 20 pilihan warna


"Setiap Kali Pakai Selipar, Mesti Pakai Stokin Alien"

WhatsApp Kami Sekarang: www.wasap.my/60167710754/sokaalien 



Older post Newer post

Your cart is currently empty.
Continue shopping